Egy kis Skechers történelem az évszámok tükrében
A Skechers cipők jelenleg a világ 170 országában elérhetők. A folyamatos innovációknak köszönhetően maximálisan kényelmes, az aktuális trendekhez illeszkedő, stílusos, divatos modellek látnak napvilágot időről-időre. A márka igazi értéke nem a színekben rejlik azonban, hanem sokkal inkább az általa nyújtott kényelemben. Cikkünkben most sorra vesszük, hogy az évek során miként jutott el a Skechers arra az előkelő helyre, ahol ma találkozhatunk vele a világmárkák között.
Egy magas szárú bakanccsal indult a történet
1992-t írtunk, amikor a Skechers piacra dobta magas szárú bakancsát. Nem sok idő telt el, mindössze 3 év, amíg már a sneakers trend képviselőjeként is jelen volt a köztudatban. Az akkoriban nagyon futó hip-hop zene ekkortájt érte el csúcsát, s ehhez tökéltesen illeszkedett a fiatalok által előszeretettel viselt sneaker, mint utcai viselet.
1998: kétfrontos támadás
A piac még jobban történő lefedettségéhez a Skechers 2 kollekcióval is megjelent, így a Skechers USA és a Skechers Sport. A cél nem más volt, mint az utcai viseletet keresők és a sportos megoldások szerelmeseit egyaránt megszólítani. Sikerült.
2001: főszerepben az elegancia
A márkánál újdonságnak számított, és a tapasztalatok azt mutatják, hogy abszolút bejött a sportosan elegáns irányvonal. A Skechers Grand Prix kolleckó a sportosan elegáns, városi cipőket kereső férfiakat célozta be. Hasonlóképpen a férfiak lettek a célcsoport egy évvel később is, amikor a márka a Skechers Work kollekciójával a munka közben is kényelmes viseletet állította középpontba. A munkásbakancsok helyett a Skechers jelentette kényelem iránt egyre nagyobb érdeklődés mutatkozott.
2013: Elindult világhódító útjára a Memory Foam
Ugrottunk egy kicsit az időben, hiszen a 2013-as év fontos mérföldkő a márka életében. A Memory Foam elnevezésű talpbetét biztosította, hogy a Skechers lábbelijei minden korábbinál kényelmesebbé váljanak.
Világító cipőktől a retro forradalmáig
A gyermekek körében hatalmas népszerűségnek örvendő, világító talpú cipők 2016-ban robbantak be. Bár a kínai gyártók hamar másolták az innovációt, de a lényeg mégis az, hogy a Skechers nyújtotta minőséggel és kényelemmel karöltve a modellek hatalmas népszerűségnek örvendtek.
A gyakorlatban tehát jól látszik, hogy a márka folyamatosan fejleszti kínálatát, az innovatív megoldásoknak köszönhetően pedig tényleg kapsz is valami pluszt az általa nyújtottaktól. A CipőKer webáruházban Szép kártyával is fizethetsz, így ha még keresed új kedvenc lábbelid, érdemes körülnézni aktualitásaink között.